Garancija i reklamacije

Dragis pharm D.O.O. garantuje za kvalitet proizvoda iz svog prodajnog asortimana. Svi proizvodi su originalne robne marke Logona i Sante i odgovaraju specifikacijama navedenim na web sajtu ili u uputstvu za korišćenje.
Ukoliko imate reklamaciju na proizvod koji ste kupili naša služba prodaje će Vam pomoći. Možete kontaktirati naš korisnički servis svakim radnim danom od 8h do 16h na broj telefona 011 2608 801.
Na vašu reklamaciju odgovorićemo u najkraćem mogućem roku, najkasnije u roku od 8 dana a rešiti je najkasnije  u roku od 15 dana.
Kako bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja. U tom slučaju će proizvod biti zamenjen.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Neispravnost reklamiranog proizvoda prijavite korisničkom servisu na broj telefona 011 2608 801, kako biste dobili uputstva o daljoj proceduri.
- Reklamirani artikal dostavite u originalnoj ambalaži.
- Podnesete na uvid račun, kao dokaz o kupovini.
- Napišete sažet opis neispravnosti.